Αρχική > Ναυπακτια.press - Μάνος Σοκίνης > Αγαπητέ άγιε Βασίλη

Αγαπητέ άγιε Βασίλη

Καλησπέρα, ελπίζω να είσαι υγιής. Αλήθεια το ξέρεις ότι πρέπει να χάσεις μερικά κιλά; Θα βοηθήσει να πέσει η χοληστερίνη και το ζάχαρο σου. Θα στερηθείς κάποια φαγητά  αλλά θα είσαι και σε καλύτερη φόρμα. Θα μπαίνεις πιο εύκολα στις καμινάδες και δεν θα σπας τα κεραμίδια στις σκεπές των σπιτιών. Να ξέρεις πως όλα αυτά τα λέω από αγάπη, επειδή νοιάζομαι και δεν θέλω να μου πάθεις τίποτα.

Με τα προβλήματα στο σπίτι σου πώς πάς; Μαθαίνω ότι είχες κάποια προβλήματα με το κλίμα και έχει αρχίσει και λιώνει το παγόσπιτό σου. Εύχομαι σύντομα να βρεθεί μια λύση διαφορετικά σε βλέπω να μετακομίζεις στις Μπαχάμες. Αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την εμμονή σου με το κρύο και το χιόνι, δεν θα σου άρεσε περισσότερο μια ηλιόλουστη παραλία; Καταλαβαίνω βέβαια πώς με τη ζέστη δεν μπορείς να δουλέψεις εύκολα.

Αλήθεια με την δουλεία πώς τα πάς. Η επιχείρηση σου επηρεάστηκε από την οικονομική κρίση; Ελπίζω να μην χρειάστηκε να κάνεις περικοπές προσωπικού και όλα τα ξωτικά να συνεχίζουν να δουλεύουν με τους ίδιους μισθούς. Φαντάζομαι πώς δύσκολα θα πήρες καινούριο μεταφορικό μέσο μιας και το μέτρο της απόσυρσης δεν ίσχυσε τελικά, αλλά τι τα θες, καλύτερα με το έλκηθρο, είναι και οικολογικό. Α, την καλησπέρα μου στους τάρανδους.

Με τη γυναίκα σου όλα καλά; Ελπίζω να έχετε ξεπεράσει τα προβλήματα στο γάμο σας, να ξέρεις ότι πολλά ζευγάρια έχουν δυσκολίες σήμερα, εύχομαι πάντως το καλύτερο. Χαιρετισμούς στη σύζυγο.

Τέλος πάντων, έχω καιρό να σου γράψω, αλλά η αλήθεια είναι ότι και εσύ με έγραψες τα τελευταία χρόνια. Ξεπέρασα  το γεγονός ότι όσο ήμουν παιδί κάποια παιχνίδια δεν μου τα έφερες ποτέ. Τώρα που το σκέφτομαι μου χρωστάς κάτι playmobil από το 1989, αν το θυμηθείς κάνε μου τη χάρη και φέρε τα μου φέτος. Μου έχουν μείνει απωθημένο.

Σου είχα ζητήσει πολλά δώρα, αλλά ποτέ δεν έκανες τον κόπο να με θυμηθείς. Ούτε εκείνη τη γυαλιστερή Harley, ούτε τη γρήγορη Porche. Όσο για το τζόκερ ή τις καταθέσεις στην τράπεζα δεν το συζητώ. Τουλάχιστον ας μου έφερνες εκείνα τα εισιτήρια για την κρουαζιέρα, ή έστω ένα καινούριο laptop… τέλος πάντων περασμένα ξεχασμένα.

Βέβαια, πριν προλάβεις να πεις ότι είμαι εγωιστής, σου θυμίσω ότι πάντα ζήταγα πάνω από όλα  ειρήνη και ευτυχία στον κόσμο, υγεία, να σταματήσουν οι αδικίες, να κάνεις τους ανθρώπους καλύτερους, αλλά ούτε καν αυτά κατάφερες. Και είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος που τα έχω ζητήσει.

Ας μην σε κουράζω άλλο. Θέλω να σου πω ότι αυτό το γράμμα είναι αποχαιρετιστήριο. Λυπάμαι αλλά σταμάτησα να πιστεύω σε εσένα. Πλέον ζω στην σκληρή καθημερινή πραγματικότητα που πολλά πράγματα είναι δύσκολα. Δουλεύω πολλές ώρες, τα χρήματα δεν μου φτάνουν, ο χρόνος δεν μου φτάνει, αδυνατώ να κάνω τον εαυτό μου και τον κόσμο καλύτερο…σταμάτησα να ελπίζω…

Άγιε μου Βασίλη, αν μπορείς, κάνε με να πιστέψω ξανά σε όνειρα και παραμύθια.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

