Αρχική > πολιτισμός, Ναυπακτια.press - Μάνος Σοκίνης > Τι δεν θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω….

Τι δεν θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω….

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω μια σύντομη συνομιλία μου με ένα παιδί 14 χρονών  με αφορμή της πανελλήνιες εξετάσεις

Μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Παίρνουμε τα ποδήλατα και γυρνάμε σε όλη την πόλη και καμία φορά πηγαίνουμε και έξω από την πόλη αλλά οι γονείς μας φωνάζουν. Μας αρέσει να παίζουμε ποδόσφαιρο και μαζευόμαστε τα Σάββατα, όταν δεν έχουμε μαθήματα, στο γήπεδο και παίζουμε διπλό.

Πηγαίνω στην πρώτη λυκείου. Εντάξει, δεν είμαι και ο καλύτερος μαθητής, όχι γιατί είναι δύσκολά, αλλά να σου πω την αλήθεια βαριέμαι να παρακολουθήσω τα μαθήματα, δεν έχουν και πάρα πολύ ενδιαφέρον. Άμα θέλω να μάθω κάτι που μου αρέσει, συνήθως ψάχνω στο Internet, από εκεί βρίσκω και video και φωτογραφίες… Έτσι έμαθα να παίζω κιθάρα, είναι ένας τύπος στο Youtube, φοβερός….στο σχολείο; Ναι έχουμε υπολογιστές, αλλά τους χρησιμοποιούμε για να κάνουμε αρχαία… χα χα χα…, εννοώ ότι αυτά που κάνουμε είναι πολύ παλιά, δεν έχουν σχέση με το τι γίνεται.


Οι γονείς μου, οι συγγενείς, οι καθηγητές, οι φίλοι μου, όλοι λένε ότι οι επόμενες χρονιές είναι πολύ κρίσιμες. Πρέπει να πέσει πολύ διάβασμα, ειδικά στα μαθήματα της κατεύθυνσης, θα πηγαίνω και φροντιστήρια. Ο αδερφός μου που έδωσε φέτος πανελλήνιες, τεχνολογική κατεύθυνση, έτρεχε συνέχεια, από το σχολείο στο φροντιστήριο και πάλι πίσω για διάβασμα. Βέβαια έκανε και κοπάνες για καφέ γιατί όλο διάβασμα, διάβασμα δεν θα την πάλευε. Περιμένουμε τα αποτελέσματα.

Ο πατέρας μου του λέει να πάει για καθηγητής, σίγουρη δουλεία, και σχετικά καλά λεφτά και διακοπές, ο αδερφός μου δεν πολύ θέλει και έχουν αρχίσει οι τσακωμοί. Αυτός ασχολείται πολύ με τους υπολογιστές, δεν ξέρω, μπορεί να θέλει να φτιάχνει υπολογιστές ή προγράμματα και παιχνίδια ή κάτι τέτοιο.

Εγώ τι θέλω να γίνω; Ακόμα δεν ξέρω αλλά πρέπει να αποφασίσω, τουλάχιστον την κατεύθυνση, για να ξεκινήσω και τα φροντιστήρια σιγά – σιγά. Η μάνα μου λέει πως αν δεν κάνω καλή προετοιμασία δεν πρόκειται να περάσω πουθενά…. Εμένα πάντως μου αρέσει και η ιστορία και τα φιλολογικά και η φυσική. Στα μαθηματικά λίγο κολλάω αλλά είναι και δύσκολα, ο υψηλότερος βαθμός στην τάξη ήταν 16, για να καταλάβεις.

Τι θα ήθελα να κάνω; διάφορα, δεν με νοιάζει πολύ, αρκεί να μου αρέσει και να έχει και καλά λεφτά. Δεν μιλάω να βγάζω πάρα πολλά, αλλά να μην πεινάω κιόλας. Δεν ξέρω, δημοσιογράφος για τα αθλητικά, θα με πάρετε στην εφημερίδα, να γράφω; Μου αρέσει και το internet, και η μουσική, η μπάλα, η φυσική, θα ήθελα να γίνω και καθηγητής, αλλά όχι στα φιλολογικά… ουουου πάρα πολλά…

Καλύτερα να σου πω τι δεν θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω….

δεν θα ήθελα να είμαι γιατρός ή πολιτικός ή δικηγόρος ή να δουλεύω στην  τράπεζα, ή να είμαι στο δημόσιο, ούτε να είμαι παπάς… ξέρεις με τα φακελάκια, τις μίζες, τη Siemens την κρίση… όλοι τους βρίζουν και τους κοροϊδεύουν, γιατί τα έχουν κάνει να μην πω…

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

